Tuesday, 26 July 2011

Monday, 25 July 2011

bermula lah lambaru dalam idup ak

tanggal 25 julai 2011
bermula satu lambaran yg baru pada ak
bermula lah kehidupan yg akn ak tmpuh tanpe ad yg menyanyanggi ak lagi

bermula segalanya hari ini
ak ttp ak menjalani kehidupan ini
moge2 ak akn terus kuat pasni

mbr ak da nk kawen
pasni ak da xde tpt nk mengadu ag
ak redha la ngn pe jd kali ini

ak perlukan mase dan waktu tuk semua ni
moge2 la ak le pegi jah dr skrg

dulu ak tol2 tkt akn hlg dia
tp skg ak da pon hlg dia
pe ag ak nk tkt kan?
ktkutan ak da pon terjadi
nk di risaukan pe ag..
sume da berlaku ngn pantas
sekelip mate je ak da hlg dia

mmg bodoh kan ngn pe jd kali ni
camne ag ak da xle nk pth lik
mase trs berjalan n berputar
nk ak kjr lom tntu akn dpt
nt pe ak kjr lom tntu dpt n yg da ad lom tntu akn kekal lame

bak kate org dulu2
jgn dikejar banyangan yg lom tentu kite pasti..

so pe ak ak lakukan pasni mngejar lah bayangan yg ak da pasti
tp byangan yg da pasti tu sdh pon mlk org len
xkan la ak nk meruntuhkan hubungan mbr ak lak

pe ak nk luahkan ak ttp syg HUBBIE
n juga kwn baik ak ZUMAR

kasih yg ad dalam hati ni akn ak simpan tuk org yg akn menjadi suami ak nt
harap2 la ak akn buak pintu hati ak pasni tuk memberikan ruang kat lelaki
n ak pon hrp al ak xkan mengharap cam dulu ag
moge2 la pintu ati ak akn terbuka luas tuk org yg tol2 akn menghargai ak
bkn tuk memainkan perasaan ak..

cinta antara ak dan dia akn menjadi kenangan tuk kami selamnya
moge2 la akn terlerai kasih ini tuk selamanya

Sunday, 24 July 2011

25 julai 2011

tarikh ni la pengakhiran kepada hubungan kami
mmg ssh tuk terima tapi terpaksa la da org bnci kite

dulu mse syg cam2 jnj
kalo bole nk g redah lautan n gunung berapi

bile da bnci cam sampah je kne buang
sedih gak la rase
tp nk wat camne kan da nasib bdn ak gini

rndu yg akn dtg akn ak simpan dlm jiwa n ati ak pai mati
mybe akn ad yg sudi terima hati n perasaan ni

kalo la ak bole ubh mase n waktu ak nk ubh segalanya
ak xnk da jd cam skg ni
ak nk idup cam org len
ad kehidupan yg bahagia
bkn sengsara cam ak

perjalanan hidup ak hrs la di trskan lagi
cpz byk ag perkara akn ak buat sblm trlambat kali ni

dah terlerai kali ni ksh n syg antara kami
ak doakan moge dia bahagia ngn pilihan hdp dia pasni

ak juga kne trskan hdp ak gak pasni
xakn ak nk jth coz dia
ak xle tnjuk kat dia ak ni lemah..

btw pape yg bkl mendtg moge2 la ak dpt tempuhi dgn tng n redha

lps mlm ni ak akn keseorgn cume yg ad hnyalah kwn2 yg setia bersame
hrp2 la hdp ak akn berjln same je
antara ad dia ke xlam  idp ak

pergi la sejauh ane pon ak xkan hlg ag
ak akn tggu peluang yg bkl dtg tuk idop ak pasni
moge2 la ak akn berjaya pasni
walopon dia da xde ag tuk ak

thank for everything

hubungan tanpe restu

mmg btl kot kalo hbgn tanep restu xkan bthn lame
mmg da nsb ak kot kalo tiap kali ak syg sape2 ak mst jd cam skg ni?

ak ptt mglah dr dulu ag sblm jd gini
da skg ak yg kne tgg sume ni skali
mmg ptt kan ak kne gini

pdn ngn muka ak kan?
:((

cukup la

sampai cine jela hbgn ni
pai bile2 kte xkn jmpa ag

Wednesday, 20 July 2011

memahami n difahami?

ak xphm ke dia yg keling?
jnj ngn ak tp still gak xde nk tunaikan jnj dia...
ak slh ke dia slh?

nk ak g cari org len je kalo tiap kali gdh
dala skg ni ak ngh serabut ngn kls je
nape la dia wat pagai gini

nape la ak still ag berthan kali ni?
sudikah dia berubah pagai?

ak igt ag pe dia ckp kalo ak wat pagai dia xkan
cari ak ag, kalo tol dia xnk caria k xde hal la...
ak akn cuba la tuk lupa kat dia
mybe dia pon da ad pilihan len kot
ak nie pe la sgt...

da la xlawa buruk la tu..
ak doakan la moge2 dia dpt pe yg dia nk
moge dia bahgia kalo ngn org len..

ak ttp gini jela continue pe yg ptt ak lakukan
memberiakn ketengan  kat mak n ayh ak
:))

ak jnj xkan nages ag kalo dia pegi kali ni
kalo da tu keputusan yg dia nk
ak da xle nk thn dia ag
tp kalo btl la dia jdh ak mybe dia akn dtg lik

moge2 kite akn bahagia ngn pilihan masing2
thank k?

Monday, 18 July 2011

masih kah ada harapan n perasaan kat kau???????

tol ke ak ad perasaan ag kat ZUMAR???????????
hahahahah tol ke?
kalo nk tye ati ni rase da xde kot tp ntah la
ak pon xtau ag nk ckp camne
kalo le nk je ak ckp ak syg dia dulu lbh dr sorg kwn
tp ak xnk la nt kami jd renggang lak kalo ak ckp g2
hahahah
psl awek dia ni lak ak pon pening gak la ngn pe dia cite
ak pon xphm la ngn dorg ni
pelik jela

pape hal ak ttp sg dia sbg kwn baik ak
hope pasni ko phm la pe ak nk sampaikan kat ko yek?
hehhe :))

bilik baru kawan lame

hehehhehe
kwn lame tp blk je len ad penambahan 2 org baru lam blk ni
syok la duk ag ngn dak lame ag..
hrp2 akn kekal la pai bile2

pelbagai ramgam cam sem lps ag la
sume ok je
cuma sem ni sume bz la ckt xcam sem pas la
kls pon ad mlm da sem ni
hehehhe

pape hal pon td blaja mandarin skali ngn cik dah n iena
mmg la bst,
madam Choi asyik tye ak soalan jela
ak pon blur je xtau nk jwp pe ag..heheheh
:))

pape hal hope bole bwk la subject ni pai final
n pas ni pon hope le la ckp cina
n xdela tengage da kalo cina2 ckp
hehehhe :))

bersama hubbie

seronok rase dal lame gak la xtgk hubbie
rindu pon ad gak la
tp bst la 2 ari ngn hubbie pe ak nk sume dpt n plg pnting dia xpnh nk merugut pape ngn ak
cuma ak jela yg kdg2 wat bodo je ngn perasaan dia
heheh :))

tp pape hal dia mmg byk tlg ak slama ni
thank la hubbie

hari pendaftaran (14 Julai 2011)

bermula lah hidop baru aku lagi di kuantan
pointer tuk sem pas ok la tuk trskan sem 3
tp pointer tuk sem 3 ni lom tau agla camne
subject sem ni rasenya mmg ssh gak la..
hrp2 la ak le wat yg tbaik kali ni

Saturday, 9 July 2011

da hampir ari tuk ak pulang ke kuantan

sedih la cuti da semakin hampir tuk hbs
pas ni kene lik kuantan lak
cuti raya baru lek umh

xtau la camne sem ni
minx2 la lbh ok dr sem pas

menakutkan nih

gile la ak rase tkt kot..
bkn tkt pe tkt la result nk kua ni
xtau la camne
isau la harap2 la xjd cam sem pas ag..
ak rase sem ni ak da hbs usaha kot..

nk ke x call mentor ak tye camne result ak..
tkt tol la rase cam xnk g abk je..
bole x?

gile la ak dgr sume mbr2 ak kne lik awl coz ad paper dorg kne abk lik
ak la xtau la camne ni
harap2 la ok je result ak
ak da xnk hancurkan harapan ayh n mak ak ag
cam sem pas..

minx2 la result ak mmg terbaik kali ni
insyallah lah...
amin..
^^,

urmmmm

ptt ke ak keraskan ati ak?
slh ke kalo ak wat camni?
pt ke ak maafkan dia ngn segala pe dia da wat kat ak?

ak pon xtau ngn perasaan ak skng ni
ak pon begog ngn perasaan ak

dulu dia tglkan ak coz pompuzn len
pastu jnj xkn wat ag
pas tu dia wat gak

camne ak nk caye dia yek?
nape la ak ni sll je kne tipu?

Friday, 8 July 2011

pe nk jadi nih

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
mls nk pk psl idop la...menyerabutkan la
urmmmmmmmmmmmmmmmmmm
bosan la gini kalo asyk gado je
pe ag dia xpuas ati ngn ak?

mls la nk pk bnda kck ni
skt otak la ak
lantak la dia nk watpe
ak da mls nk abk tau
kalo dia mcj ak adalah ak mcj dia
dia pk ak ni pe?

biarkan la dia ngn dunia dia
mls da ak nk campur

bye**,

Friday, 1 July 2011

apa kah ini dugaan lagi?

ya allah kalo la ni dugaan yg ko bg kepada ku ak terima
tp ak memohon jangan la kau menduga ak tentang perasaan ini
mybe ak xle nk harungi kalo dugaan sebegini ko berikan kepada ku..

sekiranya kau mahu menduga ku ak memohon agr kau berikan la dugaan yang lain dr
dugaan yang bermain dgn perasaan coz ak tkt ak xle nk kwl diri bile jd cam skg ni

mekasih byk MOHD RUSDY kau telah berjaya kali ni
memainkan hati n perasaan ak kembali..
ak juga hrp kalo ad sape2 org yg ko syg pasni akn wat ko camne ko wat ak dari dulu pai skg ni

kebahagiaan bkn sll menjadi milik kite selamanya (-,-)