Monday, 30 May 2011

kerinduan dan tanda tanya ak akhirnya terjawap juga

kan betul pe ak dapat dr mimpi ak slama ni...
ABE mmg skt trk...ak xtau la trk ane..tp dr ak dgr suara dia td ak dpt
dgr la penderitaan dia camne.. dan ak pon npk gak kerinduaanyg ad kat ati dia...
msh syg dia kat ak...huhuh ^^,

tp ak da xle nk jmpa dia ag..ak bkn da xsyg dia tp ak kne trskan usaha ak..
ak xnk la coz dia sume tbts....
ak kne plh antara dia ngn Hubbie...
ak pon xtau gak nk plh..kalo ak plh ABE,
HUBBIE lak camne? kalo ak xplh 2-2 ak lak nk ngn sape?
urmmm xpela bia mase la tntukan segalanya pasni...

ak hrp2 la ABE cpt sembuh n lik keje...xdela ak kne tgg diri ak sorg2 je kat kuantan nt...
minx2 la HUBBIE pon same gak sntisa sihat walafiat...ak xnk la org ak syg skt...
huhu pape hal pon ak mmg syg kat 2-2 nih..

love HUBBIE n ABE

Saturday, 28 May 2011

merindui kamo

kerinduan di ahti hanya allha jela tahu
mmg ak rindu dia
ak ssh nk ucpkan kat dia ak mmg rndu dia

kalo la ak punye jdh panjang ak mahu hubungan ni berakhir ngn 1 kebahagiaan yg kkl abadi selamanya
ak berdoa moga pe yg ak impiakn ni jadi kenyataan selamanya

kdg2 kami mmg ego xnk mengakui kesalahan msg2
tp lam ego kami ttp slg memerlukan...
antara kami mmg tiada keserasiaan kalo duk jauh
kalo dkt je xde lak nk gadoh...

pape pon ak nk ckp ak mmg syg kat kau..
HUBBIE

susah..susahhh

mmg ssh kalo hdp ngn org gila kat umh nih...
dala brg lapy pon ak yg tlg belikan..nk blgak lak ngn ak
dala kdkt..kalo kai brdband org wat cam dia pye je...
24jam nk on9 je...igt ak ni xreti nk kai ke pe
kalo dia pye dulu bkn men kdkt,,
ad duit bkn nk byr brdbnd sndiri
ckp je blgk gn ak..huh
cam ko bgs je...

Friday, 27 May 2011

rindukan bdk2 blk 310

hhuhuh rndu la same kamo semua
mona,cikdah,ina,n tie..
lame kite bercuti nt jmpa lik sem dpn..xsgka lak
da nk msk sem 3 kite sume..huhuh

hrp nt jmpa sem3 sume still ok ag..hehehehe
^^, (*.*)

pelik tol ak tgk pagai mbr ak sorg tu..

pelik jela ngn pagai zumar skg ni..
sll ssh gile nk mcj ak...arini rjn lak dia mcj ak...xkire mase lak tuh...
pai ak lak nek mls nk lyn dia...heheheheh


ntah la manusia mmg g2 kot pagai...ssh nk duga..hehehe :))

Thursday, 26 May 2011

bile tegor baru nk cari

ak mmg kne byk bsr ngn sorg mamat nih...dia da mmg g2 dr dulu ag...
kalo dtg sewel dia cari la ak cam mlm td ttbe je mcj ak..
pelik pon ad gak la...huhuh

walo pape pon dia mmg pagai g2 ak kne phm dia..kalo dia xcari ak mmg xkan dia bls mcj
kalo ak mcj dia pon...baik ak diam n tgk jela ap lak riaksi dia pasni..

skali kne bsh skali dia mcj..
dia mmg g2 kot...ntah cam ane la dia ngn awek dia lak

hahahahahaha... ssh nk duga pagai org nih kan???????????
pape pon ak ttp syg ko ngok....hahaha
^^, (-,-)

hubbie

mahu knlkan my Bf kat cini..ni lah org yg ak syg slps family ak...huhuh
dia byk berkorban tuk ak slama ni..minx2 la kalo ad jdh antara kami biala kami kekal pai ank cucu

ksy syg CHAYUNGK kat HUBBIE xpnh lupus
walopon kite pnh same2 mnyakitkan hati...
hrp2 la peristiwa tu xkan berulang ag..

thank to ACONG coz byk tlg ak tuk wat keputusan
tp skg ak pon xtau acong g ane diam je
ak mcj pon da xbls...mybe dia pon ad prob cndiri kot...xpela

kat cini ak nk ltk pict HUBBIE tgk2 la k?





ni lak bebear dia bg kat ak pas kami putus (konon2 nk pujuk ak lik kot) heheh ^^,



kalo nk tlskan cite cinta kami mmg xsdh kot..pape hal pon dia xtau ak ak blog ni kalo dia tau xdela ak bole pos cam2..hehehe ak mmg byk berahsia ngn dia walopon ak wat slh ak xkan tunjuk slh ak...tp cam dia lak pnh wat slh ng ak dulu coz dia g jmpa pompuan len...tgglkan ak sorg2 tggu dia kat hostel mase tuh..mmg xptt la kan..n seharusnya ak sembunyikan sume nih dr dia..heheh
hidup ni kdg2 kne jjr tp kdg2 kne la mnipu gak jgn la tll jjr n jgn tll mnipu coz sume tuh mmg ad blasan..
jgn tiru cara n gaya hdp ak lak tuk syg org..huhu :))

LOVE HUBBIE

minggu dpn dia nk g bercuti..nk ikt le x..huhuh :))

dia nk g bercuti kat TIOMAN mggu dpn ngn awek dia...
nk ikt gak bole x.... tol la kot dia nk tng..cam nak rahsiakan dari ak je..
xpela nk wat camnekan ak ngn dia juz kwn pai bile2 bFF jela npknya
pape pon ak doakan ko hepi ng pilihan hati ko.. ak mmg syg kat ko tp ak akn simpan jela perasaan ak nih..ane  tau la 1 ari nt ak ngn ko ad jdh kot...
jodoh bkn kite tau pon tol x..heheheh
ak hepi kalo ko hepi... ^^,

bagaikan kacang lupakan kulit

ak mempunyai kwn baik tp skg ni dia da cam krg ngn ak,
dulu dia g keje jauh ak ak pk mmg la ssh kalo nk jmpa...
tp skg ni da keje dkt pon ssh gak nk jmpa...dia mmg xrse bslh ke kalo tipu ak?
ak bkn nk ugkit sume tu..
mmg ak ikhlas tlg dia mase dia ssh dulu...mase dia lom dpt keje ttp..
ak pon xtau la dia jns camne....
ak kdg2 pk tol ke dia pk ak nih kwn dia...skg nih sjk dia da keje sdp gak la...dia da cam sombong ngan ak..
ak mmg sdr ak xstaraf ngn dia...tp dia xbole la wat ak gini...
dia da tol2 sombong skg ni...dulu ad gak la dia mcj ak.skg ni da lupa trs kot...dan ak ad gak mmp yg dia akn tng bln 7 ni..kalo tol al ak doakn kebahagiaan dia ng pompuan tu..
xpela kalo pon ak tpaksa hlg kwn cam dia skg ni...ak redha..xsemua org yg kite syg akn kkl ngn kite selamanya...
thank ZUMAR ko sudi kwn ngn ak mase ak ad kat KUANTAN

Wednesday, 25 May 2011

kwn blk n kwn kls

kat cini ak nk knlkan kwn2 ak yg 1 blk ng ak 1 kls ngn ak gak la..
nk kate kami rpt bole la thn..hehehehe tp enjoy la sem ni kwn ngn dorg bole join 1 kepala je..
xde la cam sem lps nth pape jela duk blk tuh..wat semak otk je.pape pon biarkan la cite lame tuh
hrp2 xde la ulangan ag..hhuhuh :)) **, ^^,





semak n segalanya ada kalo duk umh

ak pon xtau la kalo lik je umh kompem rase cam semak je..
skt ati pon ad..kdg2 baik ak duk jauh2 la ag sng...xde la nk serabut cam duk akt umah ni...
cuti ak dua bln tp ak pon xtau nk watpe kat umh...urmmm ntah la skt jiwa la ak gini
cuti 2 bln bkn kjp kot...nk tggu ni mmg lame...
kalo xcuti beria lak nk lik kg...ni da cuti rase cam xnk je duk umh nih..
rase cam nk g jauh2 lak.,....

Tuesday, 24 May 2011

hari yg membosankan ak

mase2 cuti gini lah hari mmg mmbosnkan ak
dala xde duit nk kua..dk umh tgk tv hdp lapy jela...
mmg boring la kehidupan ak kat  kampung kuala semerak ni...

Monday, 23 May 2011

Doraemon ttp di hatiku

doraemon ttp jd pilihan tuk menjadi model lam blog ak ni...huhuh :)) <3 
^^,

ketidak puasan ati lam hibungan ni

sering kali ak mengigatkan kau ttg perasaan ni
tp kau sering kali mahu mnduga kesabaran ak lam hubungan ini
ak mmg syg kau tp kau je yg ssh nk mgerti kau da tau ak xsuka di kongkong n ak pon xkongkong ko
nape ssh kau nk faham ngn ak skg ni
hbgn ni bkn la 1-2 hari da hampir 1 thn kite brsama nape kao lom ag memahami ak...sering kali ko myalahkan ak bile ko bkk Fb ak..